Day #32

11. ledna 2018 v 14:21
ᴘɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ↠ᴄʟᴇ0ᴛɪʟʟᴍᴀɴ ɪɴsᴛᴀ↠_ᴄʟᴇ0ᴛɪʟʟᴍᴀɴ
(pinterest.com)


DAY #32
SNÍDANĚ: -
SVAČINA: Ovofit třešňový + kaki a mango
OBĚD: polévka s bramborem, zeleninou a zázvorem
SVAČINA: bezlepková kaše s kakaem a skořicí (proooooč)
VEČEŘE: tvaroh čokoláda

Pohyb: kardio kickbox (20 minut)
jóga/protahování (6 minut)
70x leho-sedy


Víte, jak jsem včera psala, že na těch bramborách není co zkazit? Tak je. Je to nepoživatelný. Čekám, až to vychladne, abych to mohla vyhodit. Zjistila jsem, že experimentování prostě není moje parketa. A taky jsem se rozhodla, že si koupím nějakou kuchařku, protože i když vařit umím, tak nemůžu si vařit jen ta osvědčená jídla furt dokola, že jo.
Zachránila mě polévka, co vařil mamky přítel, a je tam zázvor, trochu mi hoří pusa..

Taky máte dny, kdy si přijdete docela okay, a pak dny, kdy si přijdete tlustá, nechutná a že vůbec nehubnete? Snažím se na to nemyslet, vím, že psychika je dost velká mrcha. Taky to přičítám tomu, že brzy dostanu menstruaci a v té době na sebe pohlížíme trošku kritickým očkem. Ale je to děs. Taky jsem se vyfotila a je mi z toho blivno. Ale trpělivost růže přináší, a když vydržím, tak to bude lepší a lepší. Ale někdy to je opravdu těžké. A také mám pocit, že třeba čím víc hubnu, tím jsem k sobě kritičtější a tím víc mi vylezá břicho atd.
Kde hubnete první? Mně spadne vždy první obličej a ramena, pak prsa (což se vůbec nezlobim, nemám ráda svá prsa, chci menší..). A jako poslední zadek, stehna, nohy, břicho.

A únava je stále stejná. Ale potom, co jsem se viděla na té fotce, jsem si řekla, že musím cvičit. Když než si na to cvičení navyknete a stane se vaší denní součástí..tak to trvá.
A nechce se vám.
A děláte vše pro to, abyste nemuseli.
A co když dnes cvičit nebudete, to se nic nestane.
A proč cvičit.
A musím?
No, tak se budu snažit, abych si zajela svůj systém a cvičení bylo mou součástí jako dřív.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 anime-universe-stories anime-universe-stories | Web | 11. ledna 2018 v 14:34 | Reagovat

krásně řečeno

2 Tess Tess | Web | 11. ledna 2018 v 17:13 | Reagovat

PMS je mrcha, to se asi každá holka ''nemá ráda'' a hledá každou chybu na svém těle. Jinak to vaření mě mrzí, čekala jsem, že sem hodíš třeba nějaký rychlorecept pro inspiraci. Nevadí, to je takzvaný záchodový recept, za stálého míchání lijeme do hajzlu. :D I když brambory asi nebudeš míchat, žejo. Když zhubnu, tak prvně jdou z domu prsa, což špatně snáší David, pak papulky a pak až zbytek. Mě se z nepochopitelných důvodů ukládá tuk v pažích. Dřív jsme měla díky házené ruce vypracované a teď mám špalky. Musím víc zamakat. :D Ale jak říkáš, to znovuobnovení cvičící rutiny je někdy fakt těžký. Po práci to už vůbec nezvládám, po dvanácti hodinách běhání už toho mám dost, před noční jsem ještě unavená z denní a skoro celý den prospím a po noční jsem unavená z noční, takže mám na všechno výmluvu proč si nezacvičit. :D Ale pozvolna pracuju na tom, že si každý den udělám nějakou sestavu cviků. Začínám trapně na 15ti minutách a postupně budu navyšovat, aby to nebyl takový šok a tělo si zvyklo. Hlavně aby si zvykla hlava. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama