Day #38

Včera v 17:28
thinspo skinny perfect flat stomach abs toned jealous want thinspiration motivation legs thigh gap fitness fitspo health workout
(pinterest.com)


DAY #38

SNÍDANĚ: smothie (kakao, vanilkové sojové mléko, banán)
SVAČINA: Ovofit třešňový
OBĚD: zmrzina Häagen-Dazs slaný karamel 0,5l
SVAČINA: -
VEČEŘE: kuře s rýží; ceozrnné sušenky s brusinkovou náplní

Pohyb: (doplním)


Nejsem nejpyšnější na svůj jídlníček dneska. Ta zmrzlina tam být nemusela. Achjo. Že to vždy nějak pokoním.
Momentálně tu řeším dilema, jestli půjdu do kina, nebo si zalezu do postele a budu si číst. Nevím, nevím.

Mimochodem dneškem..dneškem mám přesně o 10 kilo méně, než před 38 dny. Nakopává mě to, a věřím, že těch dalších 10 kilo dolů dám do března.
 

Day #37

Úterý v 19:58
Turkish Fried Eggs in Herbed Yogurt | halfbakedharvest.com @Half Baked Harvest
(pinterest.com)


DAY #37

SNÍDANĚ: Ovofit jahodový
SVAČINA: jablko, Řecký jogurt čokoláda 0 % tuku
OBĚD: chléb lavaš s hummusem
SVAČINA: -
VEČEŘE: chléb lavaš s hummusem; zmrzlina Ben&Jerry's Cookies

Pohyb: 120x leho-sedy


Dnes to bylo vážně dlouhý.
Od rána ve škole, bleh.

Přišel mi ten dáreček od Colours of Ostrava,krásná bomboniéra ♥. Jsou to úžasňáci.
Co se té zmrzliny týče, je to má odměna za dnešní zkoušku.

A ranní váha? 81,6 kilo.
Tak lovu zdar a já půjdu ještě vykonat nějaký pohyb.

Day #36

Pondělí v 21:26
Roasted strawberry + ginger 'ice cream' | My Darling Lemon Thyme
(pinterest.com)


DAY #36

SNÍDANĚ: -
SVAČINA: jablko
OBĚD: caesar salát
SVAČINA: -
VEČEŘE: bezlepkové müsli(samotné)

Pohyb: -


Máme tenhle týden blokovou výuku, takže každý den od 10 do 3 máme jeden předmět, který je docela zajímavý. Jen bych radši byla doma a spala, co si budeme povídat. Včra jsem šla na frajerku spát v půl 2. ráno a ráno bych si naflákala pár facek. Znáte to, jak si každé ráno slibujete, že půjdete brzo spát.
A..no..
..nejdete.
Tak se seznamte, to jsem přesně já.
Navíc je moje nejlepší kamarádka prokrastinace, a místo, abych se konečně naučila na zítřejší zkoušku, tak dělám všemožné jiné věci a koukám třeba na Zoufalé manželky. Ale ne, teď si k tomu sednu, přečtu si to, a pak až se kouknu na další díly.
Mimo jiné jsem nedostala jen výplatu. Konečně se dostavila i menstruace a trpím jak prase. Ale aspoň o stres méně a konečně jsem se zbavila toho dojmu, že mi explodují prsa.

Jinak jsem výplatu vyšťavila do maxima. Koupila jsem si lístek na Colours of Ostrava, byla u té kadeřnice, koupila si nové kalhoty (38! a jsou mi mega tip top, doufám, že shodím co nejrychleji, jinak rupnou :D), protože ty staré se už prošoupaly. A váhu! A to bych nebyla já, kdyby se to nějak nepo.. Přijdu domu, zapnu ji, nic. Tak vyndám a zandám baterku. Nic. Tak jsem ji zkusila dát baterku ze staré nefunkční váhy. Nic. Tak změna povrchu..nic. To už jsem byla fakt nasraná a začala ji po 15 minutách balit zpátky do krabice, že ji musím reklamovat. A ona se najednou ukázala čísla? :D
Asi jí jen byla zima. Stejně jako mému mobilu,mi z té zimu normálně kleknul. No, takže váhu mám, nějak super obyč za 400, a zítra se můžu zvážit. Ráno. Bez oblečení. Nenajedená. WAU!

A jídelníček nic moc, mně je celý den tak špatně, že jsem ráda i za tohle.
 


Day #35

Neděle v 22:07
I don't really like the thin tank top they are wearing under I would wear something different
(pinterest.com)


DAY #35

SNÍDANĚ: (spánek)
SVAČINA: -
OBĚD: bezlepkové penne s žampiony a kuřecím masem se smetanovou omáčkou*
SVAČINA: -
VEČEŘE: fresh (řepa, mrkev, celer, jablko)
*mléko bez laktózy, kousek nivy, pesto

Pohyb: 100x leho-sedy
300x skoky přes švihadlo
práce (8 hodin)


zítra
přijde
výplata

zítřek
bude
super!

Dnes ještě rychleji než včera, musím se jít učit.
Jinak jíst 3. den ty těstoviny, nic pro mě. Dneska jsem tomu teda moc nedala. Celkově jsem nestíhala jíst, jak jsem byla v práci. A s váhou bohužel nemůžu posoudit. Zase, stoupla jsem si na ni kolem 16. hodiny, bylo tam 83,6. Oblečená, najedená, obutá..Tak já si myslím, že těch 83 kilo mám, tím pádem challenge splněná. Co myslíte vy? Každopádně si budu kupovat tu váhu,jen nějakou obyč, abych se mohla vážit nezávisle na tom, zda jsem v práci..

Day #34

Sobota v 22:31
sooo good
(pinterest.com)


DAY #34

SNÍDANĚ: (spánek)
SVAČINA: Ovofit třešňový
OBĚD: smoothie (maliny, borůvky, jahody, müsli, banán, sojové mléko, jablko)
SVAČINA: -
VEČEŘE: bezlepkové penne s žampiony a kuřecím masem se smetanovou omáčkou*
*mléko bez laktózy, kousek nivy, pesto

Pohyb: 100x leho-sedy
práce (8 hodin)


Jídelníček naprd.
Pohyb naprd.
Váha taky naprd. I když ne tak moc.

Stoupla jsem si v práci někdy kolem 2. na váhu a 83,6. Což není zlý na to, že jsem začala trochu přidávat na jídle, a že byly už 2 hodiny odpoledne.

Dnes v rychlosti, zítra na tom budu asi podobně. Ale odepíšu co nejdřív!

Day #33

Pátek v 18:05
Black vintage graphic t-shirt, cropped black trousers and Vans | @styleminimalism
(pinterest.com)


DAY #33
SNÍDANĚ: -
SVAČINA: kopeček čokoládové zmrzliny
OBĚD: fresh (mrkev/jablko/pomeranč/máta)
SVAČINA: -
VEČEŘE: bezlepkové penne s žampiony a kuřecím masem se smetanovou omáčkou*
*mléko bez laktózy, kousek nivy, pesto

Pohyb: kardio kickbox (10 minut)
60x leho-sedy
práce (7 hodin)


Kdo je idiot a celej článek se mu smazal?????????????????
Až teď jem si zapla automatické ukládání :))))).

KAPITOLA 1: Co mě štve.
Musela jsem vstávat.
Musela jsem do práce.
Lidi jsou idioti.
Lidi nevědí, k čemu slouží mincovník.
Nepřišla mi výplata.
Bolí mě záda.
Bolí mě nohy.
Bolí mě vlastně celé tělo.
Měla jsem zmrzlinu. Achjo.
Smazal se mi tenhle článek.


KAPITOLA 2: Rozhovor s mámou.
M: Už si to dostala?
J: Ne.
M: Nejsi těhotná?
J: To fakt ne.
M: Určitě?
J: Jo, určitě, naposledy jsem měla sex v červnu.
M: A nějakej, o kterým nevíš?
J: (nevěřícný pohled) Tak to asi ne. Poslední byl Z. (pozn. autora: ex)
M: Ani s D.? (pozn. autora: slabina)
J: Lol, ne. Kéž by.
M: (nevěřícný pohled) Aha. Tak to je divný, ne?
J: Možná je to tím, že jsem něco zhubla.
M: Ne tolik.
J: Asi 7 kilo. Za měsíc.
M: Ty máš váhu, že víš, kolik si zhubla?
J: No, v práci?
M: Aha. Tak to asi bude tím.


KAPITOLA 1: Co bych dnes dělala, kdyby přišla výplata.
Koupila bych si váhu, co jsem si vyhlídla v Datartu. Měří vodu i tuky, a vše zazanamenává.
Koupila bych si kalhoty.
Dobila bych si opencard.
Koupila bych si kebab (ještě že nepřišla, co?)
Šla bych na nehty.


KAPITOLA 1: Co mi udělalo radost.
The Neighbourhood vydali nové EP.
Měla jsem jen do 3.
Cvičila jsem. Ne moc, ale aspoň trochu.
Odvolila jsem. Mám čisté svědomí, že jsem to nenechala být.
Uvařila jsem si a je to poživatelný.
Mám vystaráno i na jídlo na víkend tím pádem.

Day #32

11. ledna 2018 v 14:21
ᴘɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ↠ᴄʟᴇ0ᴛɪʟʟᴍᴀɴ ɪɴsᴛᴀ↠_ᴄʟᴇ0ᴛɪʟʟᴍᴀɴ
(pinterest.com)


DAY #32
SNÍDANĚ: -
SVAČINA: Ovofit třešňový + kaki a mango
OBĚD: polévka s bramborem, zeleninou a zázvorem
SVAČINA: bezlepková kaše s kakaem a skořicí (proooooč)
VEČEŘE: tvaroh čokoláda

Pohyb: kardio kickbox (20 minut)
jóga/protahování (6 minut)
70x leho-sedy


Víte, jak jsem včera psala, že na těch bramborách není co zkazit? Tak je. Je to nepoživatelný. Čekám, až to vychladne, abych to mohla vyhodit. Zjistila jsem, že experimentování prostě není moje parketa. A taky jsem se rozhodla, že si koupím nějakou kuchařku, protože i když vařit umím, tak nemůžu si vařit jen ta osvědčená jídla furt dokola, že jo.
Zachránila mě polévka, co vařil mamky přítel, a je tam zázvor, trochu mi hoří pusa..

Taky máte dny, kdy si přijdete docela okay, a pak dny, kdy si přijdete tlustá, nechutná a že vůbec nehubnete? Snažím se na to nemyslet, vím, že psychika je dost velká mrcha. Taky to přičítám tomu, že brzy dostanu menstruaci a v té době na sebe pohlížíme trošku kritickým očkem. Ale je to děs. Taky jsem se vyfotila a je mi z toho blivno. Ale trpělivost růže přináší, a když vydržím, tak to bude lepší a lepší. Ale někdy to je opravdu těžké. A také mám pocit, že třeba čím víc hubnu, tím jsem k sobě kritičtější a tím víc mi vylezá břicho atd.
Kde hubnete první? Mně spadne vždy první obličej a ramena, pak prsa (což se vůbec nezlobim, nemám ráda svá prsa, chci menší..). A jako poslední zadek, stehna, nohy, břicho.

A únava je stále stejná. Ale potom, co jsem se viděla na té fotce, jsem si řekla, že musím cvičit. Když než si na to cvičení navyknete a stane se vaší denní součástí..tak to trvá.
A nechce se vám.
A děláte vše pro to, abyste nemuseli.
A co když dnes cvičit nebudete, to se nic nestane.
A proč cvičit.
A musím?
No, tak se budu snažit, abych si zajela svůj systém a cvičení bylo mou součástí jako dřív.

Day #31

10. ledna 2018 v 22:54
Open your heart to possibilities
(pinterest.com)


DAY #31
SNÍDANĚ: -spánek-
SVAČINA: ovesná kaše s chia a malinami (kupovaná Chia kaše)
OBĚD: kuřecí maso s žampióny a rýží v kari kokosové omáčce s koriandrem
SVAČINA: -
VEČEŘE (pozdní večeře): tvaroh stracciatela

Pohyb: práce (7 hodin)
odpočinkový den


Jsem nějaká vyčerpaná.\
A vím, že jídelníček dneska nic moc. Nelíbí se mi.Ani ta pozdní večeře. Ale přijela jsem v půl 11. a z nákupu bylo stravitelné jen ten tvaroh..

Měla jsem dostat menstruaci, a ta nikde. I když zatím trochu předbíhám, zpoždení mám asi 2 dny. A asi se nemůžu divit, když jsem za měsíc něco málo zhubla.
No a z té únavy celkově mi vyrašily opary na dolním rtu. Že moje tělo vždy musí reagovat na únavu tímhle způsobem. Vždy, když jedu z posledního, mám buď angínu, nebo opary. A je to tak nepříjemný! Vysušuju to tea tree olejíčkem (kterej, jak jsem teď zjistila, jsem nechala v práci?). Takže si jdu zalést do postele a pustím si asi film a půjdu spát.

Zítra mám volno, tak uvidím, jak mi bude, a kdyžtak si zacvičím nebo se půjdu projít.

Jinak jsem si nakoupila na zítřejší oběd, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Mám v plánu udělat brambory s lilekm a cuketou v rajčatové omáčce zapečené v troubě. Na tom asi není co zkazit..

Day #30

9. ledna 2018 v 15:07
Neon signs More
(pinterest.com)


DAY #30
SNÍDANĚ: banán
SVAČINA: řecký jogurt čokoláda 0 % tuku + kaki
OBĚD: kuřecí maso s žampióny a rýží v kari kokosové omáčce s koriandrem
SVAČINA: ecký jogurt jablko/skořice 0 % tuku
VEČEŘE: lilek a volské oko se salátem (rajče, zelí, špenát, slunečnicová semínka) s jogurtem

Pohyb: 80x leho-sedy


Jedna zkouška za mnou!
Hip
Hip
Hurá!


Taky máte problém..nebo ne problém..ale taky nemáte rádi, když musíte někam volat? Já ne, že bych k tomu měla úplný odpor, ale nemám to ráda. Vadí mi, že mi třeba špatně rozumí, a než někam zavolám, tak (teď to bude asi fakt trapný) cítím malou trému.
Ve výsledku to je o ničem a úplně zbytečné okolkování. Tak mě napadlo, jak to máte vy.
Vím, že jsou lidé, co mají tuhle sociální fóbii tak 100x větší.
Jo, a zvedáte cizí čísla? Mně pokud volá cizí číslo, tak to prostě nezvednu. A mohla by to být klidně výhra 1 milionu korun, ale já to prostě nevezmu. Vadí mi různí operátoři, banky a průzkumy, a těch se těžko zbavuje. To mám takto v telefonu asi 3 čísla pojmenovaná jako NEZVEDAT.
Ale proč o tom mluvím?
jsem
se
objednala
ke
kadeřnici!

Dost hustý, co? Dneska mám totiž totální bad hair day. A mám dost zničený konce,a to jsem byla u kadeřnice v srpnu. Jenže se barvím sama. A taky to tak vypadá, když se mi to vymejvá. Nahoře u kořínků žluto stříbrná, a zbytek stříbrná až fialová. Konečky suché (měla bych si přestat vlnit vlasy..nebo i žehlit). Tak jsem si řekla, že když jsem za minulý měsíc odmakala 150 hodin, tak si zasloužím odměnu nejen ve formě lístku na colours, ale taky ve formě hezkých vlasů.
Jo a taky nehtů.
Konečně chci taky na nehty asi po 3 letech..


Mimochodem včera mi udělalo radost Colours of Ostrava. Byla soutěž o foťák, a sice jsem nevyhrála (totiž jak taky jinak), ale napsali mi, že se jim můj příspěvek líbil a pošlou mi cenu útěchy. Ať to bude cokoliv, třeba i jen placka nebo nálepka, je to prostě hezký a mě to potěšilo!

A P.P.S. Včera jsem usnula vyčerpáním. Přečetla jsem dvě knihy na dnešní zkoušku, odpadla někdy před 12. hodinou, a jak jsem usnula, tak jsem se ráno vzbudila ve stejné pozici :D.





Day #29

8. ledna 2018 v 17:20
““Do not settle for anything less than an extraordinary life.” - unknown p.s there is a simple beginners yoga tutorial up on my youtube channel (link in…”
(pinterest.com)


DAY #28
SNÍDANĚ: bezlepkové müsli s mlékem bez laktózy
SVAČINA: -
OBĚD: -
SVAČINA: fresh (mango, maliny, banán, jablko, hruška)
VEČEŘE: kuřecí maso s žampióny a rýží v kari kokosové omáčce s koriandrem

Pohyb: práce (7 hodin)
60x leho-sedy
50x výkopy


Taky jste včera nemohli spát? Jsem usnula zase někdy ve 2 ráno a po tý celodenní to byl mazec. Neslyšela jsem 1. budík a vzbudila mě až máma tím, že budila sestru do školy. Ale za 10 minut by mi zvonil nouzový budík.
Vymámila jsem z kolegyně (vedoucí) dýška, protože jsem si chtěla uvařit konečně teplé jídlo, tak mi je tedy dala a játak z vesela mohla nakoupit. A můj seznam?

rýže
kuřecí maso
mléko bez laktózy
kokosové alpro mléko
žampióny
rajčata
lilek
sprchový gel
koriandr (z toho mám mega radost, je v květináčku, tak doufám, že mi nezajde)


Všichni říkaj, jak je zdravá strava hrozně drahá. Jasně, je to dražší, jenže mi přijde, že když nakoupíte párky a všemožné sladkosti, šunky a sýry, tak to vyjde úplně na stejno. Tak to je jen na zamyšlenou.

Mimochodem večeře se mi fakt povedlaa mám tam i na zítra, což je super skvělý. Moje jedno z mála předsevzetí na rok 2018 je, že chci umět vařit pro sebe, a ne jak pro 10 člennou rodinu. Mám problém, že to zkrátka neumím odhadnout, ale dneska jsem to zvládla.


Kam dál